This page is not available in English.
Utleggsbegjæring - for sluttbrukersystemer
Informasjon til systemleverandører med integrasjon mot utleggsbegjæring.
Siste oppdateringer
-
Her kan du søke om tilgang til tjenester for innrapportering til Skatteetaten
- 08 October 2025
- Alle
Skatteetaten har laget et eget skjema som sluttbrukersystemleverandører og andre som skal integrere seg mot Skatteetatens innrapporteringstjenester kan bruke for å søke om tilgang til API-ene i test og produksjon (tilgang til scope).
-
Bruksvilkår for tilgang til Skatteetatens eksterne tjenester
- 08 October 2025
- Alle
Som en del av omleggingen fra Altinn II til Altinn 3 har Skatteetaten etablert bruksvilkår for sluttbrukersystemer og andre eksterne som skal integrere seg mot Skatteetatens eksterne tjenester (API).
-
Velkommen til våre nye sider for leverandører av sluttbrukersystemer
- 07 April 2025
- Alle
Altinndigital blir avviklet 1. juni 2025. Informasjonen du tidligere fant der, har blitt flyttet over hit.
Teknisk dokumentasjon
Tilgang til teknisk dokumentasjon for utleggsbegjæring, informasjon om hvordan du kan teste systemet ditt, og andre nyttige tips, finner du her.
Operational status and planned changes
Here you will find information about the operational status of the Tax Administration’s and the National Population Register’s services. You can also subscribe to operational notices.
Trenger du hjelp?
Trenger du faglig eller teknisk brukerstøtte knyttet til integrasjon mot utleggsbegjæring kan du kontakte oss på e-post.
E-post: [email protected]
Mer om temaet
Les mer om utleggsbegjæring på nettsiden til Politiet: