Tjenestene for betaling og betalingsavtaler er ikke tilgjengelige fra 31. desember kl. 12:00 til 5. januar kl. 10:00
1. januar 2026 får vi ny lov om innkreving, og flere innkrevingsmyndigheter slås sammen til én, Innkrevingsmyndigheten. Derfor bygger vi om og oppdaterer nettsidene fra 1. januar og noen dager framover.
Delar av dette innhaldet er ikkje tilgjengeleg på nynorsk enno.
Betalt for mye barnebidrag
Har du fått vedtak fra NAV om at du har betalt for mye i bidrag, kan du søke om motregning. Du får da et lavere bidrag å betale per måned.
Vi kan ikke betale ut pengene, men bidraget du skal betale per måned, blir lavere.
Du kan også sende inn klage på et vedtak om fremtidig bidrag.
Dersom du ikkje ønskjer å logge inn for å søkje eller klage, kan du sende ein skriftleg klage til:
9917 Kirkenes.
Vilkår for motrekning:
- Nav må ha gjort eit vedtak om at du har betalt for mykje.
- Det nye bidragsbeløpet må vere høgare enn eit eventuelt bidragsforskott til bidragsmottakaren.
- Beløpet du har betalt for mykje og det månadlege bidraget må vere knytte til same barn.
- Du må framleis ha løpande bidrag for barnet det er betalt for mykje for.
- Det er berre den som betaler bidraget, som kan søkje om motrekning.
Dersom desse vilkåra ikkje er oppfylte, kan vi ikkje motrekne. Då må du sjølv krevje inn kravet frå bidragsmottakaren, eller krevje det inn via namsmannen.
Klagen skal vere skriftleg og må innehalde
- kva du klagar på – til dømes trekk, saksbehandlinga, innkrevjinga eller skattemotrekning. Merk: Bedrifter og organisasjonar kan berre be om at det blir sett av pengar til livsopphald dersom bedrifta er eit enkeltpersonføretak.
- ei forklaring på kvifor du klagar
- kva du vil oppnå med klagen – til dømes at vi stansar trekk eller motreknar
- underskrift (fysisk eller elektronisk)
- relevant dokumentasjon