Kontakt oss
Lurar du på noko, er du velkommen til å ta kontakt med oss.
Opningstida vår er 09:00–15:00 alle kvardagar.
No lurer mange på dette
Vi sender ut skatteoppgjeret så snart det er klart. Alle får skatteoppgjeret sitt før 1. desember.
Vi kan dessverre ikkje svare på akkurat når du får skatteoppgjeret ditt, men du får beskjed når det er klart.
Restskatt
Dersom du har fått restskatt, vil du få ein faktura med betalingsinformasjon i god tid før betalingsfristen. Du kan også velje å betale heile eller delar av restskatten før du får faktura.
Dersom du har fått restskatt, er det vanlegvis fordi det har blitt trekt for lite skatt i løpet av året. For å unngå restskatt til neste år, bør du sjekke tala i skattekortet for 2024. Du må endre skattekortet dersom tala er feil.
Pengar til gode
Dersom du har pengar til gode, blir dei utbetalte etter at skatteoppgjeret ditt er klart. Du får beskjed når skatteoppgjeret ditt er klart.
For at du skal få utbetalt pengar frå Skatteetaten, må vi ha eit kontonummer. Sjekk at du har registrert eit kontonummer, og at dette stemmer.
Har du fått ei skattemelding for næringsdrivande, må du levere henne. Sjølv om du har avslutta næringsverksemda eller ikkje har hatt omsetning, må du framleis levere.
Har du ikkje levert innan fristen, må du levere skattemeldinga snarast råd.
Chat med oss
Du kan skrive til chat-roboten vår. I opningstida kan du òg gå vidare og be om å snakke med ein rettleiar.
Ring oss
Hovudnummeret vårt er 800 80 000.
Det er gratis å ringe dette nummeret.
Når du ringer oss på 800 80 000, gir me deg nokre tasteval. Du treng ikkje vente til alle talemeldingane er lese opp før du trykker deg vidare.
1 Skattemelding, skatteoppgjer og andre skattespørsmål
1-1 Privatperson
1-2 Personlig næringsdrivande
1-3 Aksjeselskap og andre verksemder
1-4 Revisor, rekneskapsførar eller advokat
2 Skattekort og forskotsskatt
3 Flytting, ekteskap, namn og andre folkeregisterspørsmål
4 A-ordninga
5 Meirverdiavgift
6 Køyretøy, omregistreringsavgift, vektårsavgift, vrakpant, tollkreditt og andre særavgifter
Frå utlandet ringer du +47 22 07 70 00.
Når du ringer oss frå utlandet, gjeld egne prisar.
For bidragskrav og andre krav frå Nav, Helfo og Garantikassa for fiskarar, ringer du 21 05 11 00.
Skriv til oss
Viss du må kontakte oss skriftleg, må du logge deg inn. Du kan ikkje sende e-post til oss.
Viss du skal sende oss brev i posten, bruker du adressa:
Skatteetaten
Postboks 9200 Grønland
0134 Oslo
Skal du sende oss noko, må du logge deg inn og sende ei melding i Altinn:
Postadresse
Hvis du skal sende oss noe på papir, send det til:
Innkrevingssentralen for bidrag og tilbakebetalingskrav
9917 Kirkenes
Besøk oss
Du må bestille time. Du kan berre bestille time for tenester som krev personleg frammøte.
Hvis du skal møte opp hos oss, kan du se oversikten over skattekontor for å finne ditt nærmeste:
Innkrevingssentralen for bidrag og tilbakebetalingskrav (tidligere NAV innkreving)
Registerinfo (Serviceenhet for byggenæringen)
Sekretariatet for Skatteklagenemnda
Servicesenter for utenlandske arbeidstakere (SUA)
Skatteinnkreving kildeskatt pensjon
Spør oss på Facebook
Saksbehandlingstider
Vi behandler førespurnaden eller søknaden din så raskt som mogleg.
Sjå forventa svartid.
Bestill attest
Det kan vere mange grunnar til at du treng ein attest eller ei utskrift. Ved å svare på nokre raske spørsmål, får du hjelp til å bestille rett attest for behovet ditt.
Klage til Skatteetaten
Korleis du skal gå fram for å klage, avheng av kva du skal klage på. I mange tilfelle kan du nå endre sjøl i staden for å klage.