Kontakt oss
Lurar du på noko, er du velkommen til å ta kontakt med oss.
No lurer mange på dette
Du kan bestille, sjå eller endre skattekortet ditt. Du må sjekke opplysningane i skattekortet, og endre om noko ikkje stemmer.
Sjå kvar opplysningane i skattekortet blir henta frå.
Når du byrjar å ta ut pensjon, er det viktig at du sjekkar at informasjonen i skattekortet ditt er rett. Viss pensjonsinntekta ikkje er lagd inn i skattekortet, må du leggje henne til. Viss du tidlegare har hatt lønnsinntekt og ikkje skal ha det lenger, må du fjerne denne inntekta.
Les meir om skattekort for pensjonistar.
Dei fleste får eit tabellkort. Me innfører nye tabellar for 2025. Derfor kan du få eit anna tabellnummer enn du har hatt tidlegare.
Viss du til dømes har fleire arbeidsgivarar eller du har vorte pensjonist, skal du ha eit prosentkort. Viss du har fått prosentkort, kan du ikkje endre til tabellkort sjølv. Kva kort du får blir avgjort av tala du legg inn, slik at du får så rett skatt som mogleg.
Så lenge opplysningane i skattekortet er rette, er skattetrekket også rett.
Viss du vil trekkje meir skatt enn det skattekortet viser, kan du be arbeidsgivaren din om å trekkje ekstra skatt.
Chat
Du kan skrive til chat-roboten vår.
Ring oss
Hovudnummeret vårt er 800 80 000.
Det er gratis å ringe dette nummeret.
Når du ringer oss på 800 80 000, gir me deg nokre tasteval. Du treng ikkje vente til alle talemeldingane er lese opp før du trykker deg vidare.
1 Skattekort og forskotsskatt
2 Skattemelding, skatteoppgjer og andre skattespørsmål
2-1 Privatperson
2-2 Personlig næringsdrivande
2-3 Aksjeselskap og andre verksemder
2-4 Revisor, rekneskapsførar eller advokat
3 Flytting, ekteskap, namn og andre folkeregisterspørsmål
4 A-ordninga
5 Meirverdiavgift
6 Køyretøy, omregistreringsavgift, vektårsavgift, vrakpant, tollkreditt og andre særavgifter
Opningstida vår er 09:00–15:00 alle kvardagar.
Frå utlandet ringer du +47 22 07 70 00.
Når du ringer oss frå utlandet, gjeld egne prisar.
For bidragskrav og andre krav fra Nav, Helfo og Garantikassen for fiskere, ringer du 21 05 11 00.
Skriv til oss
Viss du må kontakte oss skriftleg, må du logge deg inn. Du kan ikkje sende e-post til oss.
Viss du skal sende oss brev i posten, bruker du adressa:
Skatteetaten
Postboks 9200 Grønland
0134 Oslo
Skal du sende oss noko, må du logge deg inn og sende ei melding i Altinn:
Postadresse
Hvis du skal sende oss noe på papir, send det til:
Innkrevingssentralen for bidrag og tilbakebetalingskrav
9917 Kirkenes
Besøk oss
Du må bestille time. Du kan berre bestille time for tenester som krev personleg frammøte.
Hvis du skal møte opp hos oss, kan du se oversikten over skattekontor for å finne ditt nærmeste:
Innkrevingssentralen for bidrag og tilbakebetalingskrav (tidligere NAV innkreving)
Registerinfo (Serviceenhet for byggenæringen)
Sekretariatet for Skatteklagenemnda
Servicesenter for utenlandske arbeidstakere (SUA)
Skatteinnkreving kildeskatt pensjon
Saksbehandlingstider
Vi behandler førespurnaden eller søknaden din så raskt som mogleg.
Sjå forventa svartid.
Bestill attest
Det kan vere mange grunnar til at du treng ein attest eller ei utskrift. Ved å svare på nokre raske spørsmål, får du hjelp til å bestille rett attest for behovet ditt.
Klage til Skatteetaten
Korleis du skal gå fram for å klage, avheng av kva du skal klage på. I mange tilfelle kan du nå endre sjøl i staden for å klage.