Kontakt oss
Finn svar på lonnsstotte.no:
-
Vi kan ikke si noe om når akkurat din søknad er ferdig behandlet. Du får beskjed fra Skatteetaten i foretakets innboks i Altinn. Du kan også se status på søknaden.
Merk at behandling av søknader først starter en uke etter at søknadsskjema åpner, og det vil derfor ta litt lengre tid i starten før du får svar.
Dersom søknaden blir godkjent, betaler vi vanligvis ut pengene til kontonummeret du oppga i søknaden innen noen få dager etter at søknaden har blitt innvilget.
-
- Dersom du har sendt inn en søknad og oppdager at søknaden har feil eller mangler informasjon, må du sende inn en ny søknad.
- Dersom du mener at vedtaket du har fått er feil, har du rett til å klage på vedtaket innen seks uker fra du mottar vedtaksbrevet.
- Slik beregner du støttebeløp per ansatt.
- Slik beregner du foretakets omsetning og omsetningsfall
Telefon
Hvis du lurer på noe du ikke finner svar på her på lonnsstotte.no, kan du ringe oss:
800 80 000
Tastevalg 2 – 3 – 1
Fra utlandet kan du ringe +47 22 07 70 00.
Åpningstider for telefon
Ordinær åpningstid er 09:00 – 14:30 på hverdager.
Tips om misbruk
Dersom du har mistanke om misbruk av støtteordningen kan du tipse Skatteetaten.