Kontakt oss
Lurer du på noko, er du velkommen til å ta kontakt med oss.
No lurer mange på dette
Du kan sjå, bestille og endre skattekortet ditt sjølv. Du må sjekke om tala i skattekortet stemmer, og oppdatere viss noko er feil eller manglar.
Sjå kvar tala i skattekortet blir henta frå.
Det er tala i skattekortet ditt som bestemmer om du får tabelltrekk eller prosenttrekk.
Dei fleste har tabelltrekk. Har du fått prosenttrekk, kan det vere fordi du har fleire arbeidsgivarar eller har vorte pensjonist. Då gir prosenttrekk rettast skatt. Om du har fått prosenttrekk, kan du ikkje sjølv endre til tabelltrekk.
Så lenge opplysningane i skattekortet er rette, er skattetrekket også rett.
Om du vil trekkje meir skatt enn det skattekortet viser, kan du be arbeidsgivaren din om å trekkje ekstra skatt.
Når du byrjar å ta ut pensjon, er det viktig at du sjekkar at informasjonen i skattekortet ditt er rett. Viss pensjonsinntekta ikkje er lagd inn i skattekortet, må du leggje henne til. Viss du tidlegare har hatt lønnsinntekt og ikkje skal ha det lenger, må du fjerne denne inntekta.
Les meir om skattekort for pensjonistar.
Chat
Du kan skrive til chat-roboten vår.
Ring oss
Hovudnummeret vårt er 800 80 000.
Det er gratis å ringje dette nummeret.
- 1 Skattekort og forskotsskatt
- 2 Alle andre spørsmål om skatt, skattemelding og skatteoppgjer
- 2-1 Privatperson
- 2-2 Personleg næringsdrivande
- 2-3 Aksjeselskap og andre virksomheter
- 2-4 Revisor, rekneskapsførar eller advokat
- 3 Flytting, ekteskap, namn og andre folkeregisterspørsmål
- 4 A-ordningen
- 5 Meirverdiavgift
- 6 Køyretøy, omregistreringsavgift, vektårsavgift, vrakpant, tollkreditt og andre særavgifter
Frå utlandet ringjer du +47 22 07 70 00.
Når du ringjer oss frå utlandet, gjeld eigne prisar.
For bidragskrav og andre krav frå Nav, Helfo og Garantikassen for fiskere, ringjer du 21 05 11 00.
Julaftan: Stengt
Romjula:
- Tysdag 30. desember: Åpent frå kl. 10:00 til 14:00.
- Dei andre dagane: Stengt
Nyårsaftan: Stengt
Måndag 2. januar har vi normal opningstid frå kl. 09:00 til 15:00.
Skriv til oss
Dersom du må kontakte oss skriftleg, må du logge deg inn. Du kan ikkje sende e-post til oss.
Skal du sende oss brev i posten, bruker du denne adressa:
Skatteetaten
Postboks 9200 Grønland
0134 Oslo
Skal du sende oss noko, må du logge deg inn og sende ei melding i Altinn:
Postadresse
Om du skal sende oss noko på papir, send det til:
Innkrevjingssentralen for bidrag og tilbakebetalingskrav
9917 Kirkenes
Besøk oss
Treng du å møte opp på eit skattekontor, må du bestille time.
Skal du møte opp hos oss, kan du sjå oversikta over skattekontor for å finne det som ligg nærmast:
Innkrevjingssentralen for bidrag og tilbakebetalingskrav (tidlegare Nav innkrevjing)
Registerinfo (Serviceeining for byggjenæringa)
Sekretariatet for Skatteklagenemnda
Servicesenter for utanlandske arbeidstakarar (SUA)
Skatteinnkrevjing kjeldeskatt pensjon
Saksbehandlingstider
Vi behandlar førespurnaden eller søknaden din så raskt som mogleg.
Sjå den forventa svartida.
Bestill attest
Det kan vere mange grunnar til at du treng ein attest eller ei utskrift. Svar på nokre få spørsmål og få hjelp til å finne og bestille den attesten du treng.
Klage til Skatteetaten
Korleis du skal gå fram for å klage, kjem an på kva du skal klage på. I mange tilfelle kan du no endre sjølv i staden for å klage.