Delar av dette innhaldet er ikkje tilgjengeleg på nynorsk enno.
Registrere eller endre kontonummer for utbetalinger fra Skatteetaten
For å få utbetalt penger fra Skatteetaten, må vi ha et kontonummer. Sjekk at du har registrert et kontonummer og at det stemmer.
Vi kan kun utbetale beløpet til en bankkonto som du selv er eier av eller disponent til.
Kontonummer som krever KID, kan ikke brukes.
Vi bruker den kontoen som sist ble registrert hos oss, til utbetalingene.
Sørg for riktig kontonummer før du leverer skattemeldinga
Viss du ikkje allereie har eit kontonummer registrert, eller du har fått nytt kontonummer, må du oppdatere så raskt som mogleg.
Tilfeller som krever annen fremgangsmåte
Viss skattepliktig er død, kan du som ansvarleg for dødsbuet sjølv registrere kva konto vi skal utbetale tilgodebeløpet til.
For å registrere kontonummer for eit sletta selskap, må du bruke skjema i Altinn. Kva skjema du skal bruke, kjem an på rolla di i selskapet, kva tilgangar de har gitt tidlegare og korleis selskapet vart avvikla.
Dersom alle kontoane til selskapet er sletta, og du må registrere ein konto som ikkje høyrer til firmaet, må du informere om kven som eig kontoen.
- Bruk skjemaet Kontakt Skatteetaten om inn- og utbetaling av skatt (RF-1306)
- Vel temaet "Spørsmål om betalingsdetaljar for innbetaling, eller informasjon om din registrerte konto for utbetaling"
Du må skrive kva søknaden gjeld, i tillegg til namn og organisasjonsnummer på selskapet.
Tidlegare styreleiar har tilgang til å registrere eller endre kontonummer dersom det ikkje er oppretta eit avviklingsstyre.
- Logg inn i Altinn og finn selskapet under "Sjå sletta einingar"
- Søk opp skjemaet "Nytt eller endra kontonummer for utbetaling av skatt" (RF-1520)
- Send skjema for kontoregistrering direkte frå brukaren til selskapet
Viss du ikkje har norsk BankID, kan du logge inn med ID-porten og aktiveringskode for å logge deg inn i sjølvbeteningstenesta.
Om du ikkje er elektronisk brukar, kan du bruke skjemaet kontoopplysningar for å endre kontonummeret ditt.
Du får en bekreftelse
Når kontoen er registrert, får du en bekreftelse. Hvis du er elektronisk bruker, får du varsel på e-post eller SMS når bekreftelsen er klar.
Hvis kontonummer mangler
Mangler vi kontonummeret ditt, får vi ikke utbetalt beløpet. Hvis dette gjelder deg, vil du få et eget brev fra oss.
Du kan logge inn for å registrere kontonummer. Merk at vi bare kan utbetale beløpet til en bankkonto som du selv er eier av eller disponent til.
Får ikke endret kontonummeret
Om du ikke har mulighet til å endre kontonummeret elektronisk, eller av andre grunner ikke får endret kontonummeret slik du ønsker, må du skrive til oss.