Koronavirus – viktig informasjon fra Skatteetaten

Skjema RF-1206

Konsernbidrag

Skjemaet er pliktig vedlegg til skattemeldingen for selskaper som har mottatt eller avgitt konsernbidrag i inntektsåret. 

Næringsdrivende og aksjeselskap må logge inn og levere skattemeldingen og alle skjema elektronisk.

Næringsdrivende og selskaper kan bruke papirskjemaet til forberedelser og som støtte ved utfylling.

 

Hjelp til utfylling

Du finner hjelp til utfylling inne i skjemaet.

Skjema på papir

Tidligere års skjema og rettledning

Du kan bruke de eldre utgavene som støtte dersom du trenger å endre noe i tidligere innsendte skattemeldinger.

Oppdager du feil eller mangler skal du sende inn et nytt fullstendig oppgavesett for tidligere år. Det er ikke tilstrekkelig å sende inn korrigerte enkeltskjema. Logg inn her for sende inn et nytt fullstendig oppgavesett:

Slik korrigerer du

Du sender inn et nytt fullstendig oppgavesett fra ditt fagsystem via Altinn. Hvis endringene skal gjøres direkte i Altinn, finner du tidligere innsendte oppgavesett i "Arkiv" i Altinn. Velg "Lag ny kopi" og korriger aktuelle skjema. Signer og send alt inn på nytt. Du trenger ikke å informere Skatteetaten om at du har endret.